19.7.10

ארכיטקטורה | בוגרים 2010 ויצו חיפה

אני שמח להזמין אותכם לדיון בהגשות פרויקטי הגמר שלנו.
בוגרי המחלקה לארכיטקטורה 2010 ויצו חיפה.

From ArchiBlender ארכיבלנדר
עיצוב ההזמנה: איל עברי 
לצפייה בכל הכרזות שעיצבתי במהלך השנה בקרו באתר חלל שטוח
-----------------------------------------------------------------------------------------

עמלנו, יגענו, הזענו וחלקנו אף הקיזו דם
לבשנו את בגדינו היפים
הבאנו צלם מקצועי עם ציוד וניגשנו להצטלם בכיכר ויצו,
הכל על מנת שתחפצו לכבד אותנו בנוכחותכם.


מצורפת בהמשך התוכנייה עם סדר ההגשות,
יש פרויקטים ממש מעניניים ומושקעים ואני אינני משוחד, אני חלק מהמחזור הזה.


הדיון יחל ביום א' 25.7 החל -10:00 ועד 13:30 (מושב ראשון)
15:00 ועד 19:30 (מושב שני)


יום ב' 26.7 החל -10:00 ועד 13:30 (מושב ראשון)
15:00 ועד 19:30 (מושב שני)

ליחצו על התמונה להגדלה

ליחצו על התמונה להגדלה

למבקרים שעקבו אחר היווצרות פרויקט הגמר שלי: לגעת בפצע | מוזיאון לזכויות אדם
ולאלו שעזרו בנושא חיתוך הלייזר (פוסט בנושא בקרוב)


הדיון בפרויקט שלי:  ביום ב'  26.7 בסביבות 11:30 אשמח אם תגיעו
אפילו הכנתי לכם במיוחד סרטון שלי ושל היקרה לי בונים את המודל של הפרויקט.



Makeing a model from Eyal Ivri on Vimeo.


אין כמו לראות אנשים אחרים (אנונימי תודה על התיקון) עובדים.

תגובה 1:

  1. אתה מתכוון "אין כמו לראות אנשים אחרים עובדים". זה הכיף האמיתי.
    (-:

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails