12.6.10

חיתוך לייזר, המלצה

קוראים יקרים אני מבקש את עזרתכם.
 פרויקט הגמר מתקדם ובמקרה שלי אני מעוניין גם שיקרום עור וגידים.
וכאן אני מבקש את עזרתכם.
  • אצל מי מומלץ לבצע חיתוך לייזר ?
  • איפה?  עדיפות לת"א
  • כיצד ניתן להשיג אותו? טלפון, מייל, אתר אינטרנט

  • מי מקצוען?
  • מי נותן מחירים טובים?
  • לאיפה לא להעיז להתקרב?
מתנה צנועה על העזרה:
הממליץ שבעקבות המידע שחלק אמצא את בעל העסק שיחתוך את הדגם לפרויקט שלי
אוסיף את שמו או כל דבר אחר שירצה ללוח החיתוך  ואשלח לו את התוצר בדואר אמיתי עם מעטפה ובול כאות תודה + אפרסם בארכיבלנדר צילום שמוכיח שביצעתי את הבטחתי.
כך גם לך יכול להיות חלק קטן אך מוחשי ויחודי ביצירה של פרויקט הגמר שלי: מוזיאון לזכויות אדם.

אפשר להשיב בתגובות, בפייסבוק או למייל שלנו:   archiblender@gmail.com
תודה איל

היקרה לי, חושבת שהתמונה הזאת יותר מתאימה.

6 תגובות:

  1. תתקשר אלי מחר בעשר ל 0506.2334863 ואני אשאל בבית המלאכה של מוזיאון המדע. בכל שיטה אחרת אני אשכח.

    חנן כהן

    השבמחק
  2. שמעתי שבאוניברסיטת ת"א קנו או הולכים לקנות מדפסת תלת ממדית לפקולטה לארכיטקטורה. כדאי לך ליצור קשא עם ד"ר ערן נוימן בעניין הזה.

    חוצמזה אני יודע שלשנקר יש מכונה לחיתוך לייזר וגם לאחת הפקולטות בטכניון (נדמה לי אווירונאוטיקה או הנדסת מכונות).

    השבמחק
  3. מה אתה בדיוק צריך לחתוך? אני עובד במפעל של חיתוך מים באשדוד וגר בת"א.

    יכול לחתוך מגוון חומרים אם לחתוך מתכות/אבן/עץ/זכוכית אז במים. אם פרספקס אז בלייזר.

    אתה יכול להתרשם באתר שלנו
    www.aquacut.co.il/he

    בברכה,
    רן

    השבמחק
  4. חיתוך בלייזר בחולון
    מקצועיות
    מחירים הוגנים
    יחס טוב
    03-6511222 אילן 054-5732357
    www.lasercut.co.il
    ניתן לשלוח קבצים אל:
    laser120@gmail.com

    שירותי חיתוך בלייזר
    שירותי החיתוך והצריבה מבוצעים במכונת לייזר CO2 בעלת שולחן חיתוך ברוחב 60X40 ס"מ. היתרון הניכר במערכת לייזר זו לעומת מרבית שאר מכונות ה-CO2 הקיימות נובע משיטת הזנת החומר הייחודית המאפשרת חיתוך מוצרים ארוכים, כמעט ללא הגבלה, ובלבד שהרוחב אינו עולה על 60 ס"מ.

    שיטה זו מאפשרת ניצולת חומר גדולה יותר. באמצעות כיוון השולחן מתאפשר חיסכון גדול יותר ויעילות מקסימלית.



    מגוון הפעולות שניתנות לביצוע ע"י הלייזר:



    חיתוך- עץ , פרספקס , פוליפרופילן, קרטון, נייר , עור, גומי , סיליקון בד, שעם וכ"ו.

    סימון – ( חיתוך בעוצמה נמוכה שאינו גורם לחיתוך ) עץ, פרספקס, עור וכ"ד.

    חריטה וצריבה– עץ , פרספקס , בד, עור , אלומיניום אנודייזד, אבן , גרניט , זכוכית , שיש וכ"ו.



    כל פעולה של הלייזר חייבת להיות מסומנת בקובץ בצבע נפרד. בחירת הצבעים היא שלכם - אין הגבלה בצבעים.

    ניתן להשתמש בפעולה אחת במספר צבעים. לדוגמא – בקובץ ניתן לסמן אדום ושחור שיהיו מיועדים לחיתוך , ירוק וכחול לחריטה וסגול לסימון. את ההנחיה לשיוך צבע לפעולה אתם יכולים להעביר אלינו במייל או טלפונית.



    משלוח קבצים ללייזר:

    חיתוך וסימון –התיאור של כל מרכיבי הקובץ צריכים להיות מאוירים בגרפיקה וקטורית (מורכבים מצורות בסיסיות שבהן המחשב מסוגל לטפל כמו נקודה, קו, אליפסה וקשת.) באחד מהפורמטים הבאים:DXF ,CDR ,PDF ,PLT (ווקטורי) וכו'. קרן הלייזר עוברת בכל מקום בו קו קיים.

    צריבה- חריטה –·ניתן לצרוב איורים התחומים ע"י צורות ווקטוריות . לשם כך יש להכין קובץ ווקטורי הבנוי מצורות סגורות. ·ניתן גם לצרוב תמונות בפורמטים הבאים : BMP, PDF,JPGוכ"ד.קובץ תמונה הינו קובץ המורכב מפיקסלים ( לא קווים ווקטורים).

    יש להותיר שוליים בחומר הגלם – 3מ"מ.

    יש להימנע מקווים כפולים בקובץ החיתוך.

    לא הביישן למד - בכל שאלה אתם מוזמנים לפנות:

    03-6511222 אילן 054-5732357

    השבמחק
  5. פנגרף - חיתוך בלייזר כרסום וחריטה
    www.pangraf.co.il
    באתר ישנם את כל הפרטים

    עבודות לחברות גדולות ולאנשים פרטיים
    יחס אישי וביצוע מהיר. אפשרות לקבל את ההזמנה תוך יום יומיים ואפילו באותו היום

    יושבים באיזור תעשייה בחולון
    קל להגיע ויש חנייה

    השבמחק
  6. חברה לחריטה וחיתוכי לייזר -כולל מתכת
    במחירים אטרקטיביים ביותר
    החברה ממוקמת בתל אביב ובאשדוד
    לפרטים www.laserpoint.co.il

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails