9.6.10

אמנות התנועה

שלום, קוראים לי איתן ואני מכור לספורט.
בעיקר לכדורסל, היי אפילו התחתנתי עם כדורסלנית.
אז מה זה קשור לבלוג הזה ? זהו שזה לא קשור או שכן, או שלא.......אההההה אתם תחליטו
אז ככה, בימים אלו מתקיימת סדרת הגמר של ליגת ה-N.B.A, ליגת הכדורסל הטובה בעולם.
הטוענות לכתר (יותר נכון טבעת) הן הבוסטון סלטיקס והלוס אנגלס לייקרס.
אז מי שמתעניין - הנה תקציר המשחק השלישי (שהיה אתמול בלילה)


** אולי הגודל לא קובע אבל עדיף להיות גדול

אז, אם קיוויתם שבזאת סיימתי את הפוסט הלא כל-כך קשור - טעו טעיתם.

עוד רגע קל מתחילה חגיגה של פעם בארבע שנים....
64 משחקים ב-30 יום.....אני לא מדבר על אליפות העולם בשש-בש אלא על המונדיאל.

אז איך עוקבים אחרי כל כך הרבה משחקים בכל כך מעט זמן ?
הנה איך אחד מאתרי הכדורגל הספרדים מציג את המידע הזה

** מומלץ גם למי שלא באמת מעניין אותו מתי ליאו מסי משחק.

בקיצור, יש פה אמנות ויש פה תנועה.
*כשכתבתי בתחילת הפוסט שאתם תקבעו אם מדובר באמנות - לא באמת מעניין אותי מה תחליטו
* לפניות בנושא NBA אני זמין כל יום בין 04:00-07:00 בבוקר

* לפניות בנושא מונדאל אני פנוי בין 11.06.2010-11.07.2010

תגובה 1:

  1. פוסטים מרחיבי אופקים כאלו הופיכים את הבלנדר לבלוג מוביל, תודה איתן
    מכור לספורט מוטורי

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails