30.5.10

אדריכל פטר קינן | אמת ודמיון באדריכלות

במסגרת סדרת “חלונות”:
הרצאות אורח במחלקה לארכיטקטורה במרכז האקדמי ויצו חיפה.
אנו  מארחים את אדריכל פטר קינן זוכה פרס רוקח לשנת 2005,
בשיתוף עם אדריכלים שמעון פילצר ודניאל מונק 
על תכנון בניין ווב ללימודי שפות באוניברסיטת תל אביב.

קינן, למד אדריכלות בפוליטכניון הפדראלי בלוזן, שוויץ, ובטכניון בחיפה.
מרצה במוסדות אקדמיים - עד שנת 1999 שימש מרצה באקדמיה “בצלאל”,
בטכניון בחיפה ובפוליטכניון של וינה, אוסטריה,
והחל משנת 2000 הוא מרצה בביה“ס לאדריכלות
ע”ש עזריאלי באוניברסיטת תל-אביב.

על ההרצאה
יחס האדריכלות למציאות ומקורות הדמיון של האדריכל.
ליחצו על התמונה להגדלה (ארורים גוגל שמורידים אוטמטית את איכות התמונה)

עיצוב הכרזה: איל עברי
להנאה מקסימילת וצפייה בשאר הכרזות, בקרו באתר חלל שטוח.

לשימוש לפני ההרצאה 
יום שלישי, 1.6.2010 | 14:00 | אולם 104 | ויצו בחיפה 
אתר האינטרנט אומנם איטי אבל יש שם דברים יפים.
 
מצאתי והתחלתי ללמוד בע"פ !
קיצורים מועילים לפוטושופ שחלק נכבד מהם לא בכרתי.

2 comments:

  1. אחלה כרזה. ושוב - לינק הפתעה מהסוג שאני אוהב (חייב לפרגן :)

    השבמחק
  2. אבנר תודה ובנוסף אני שמח לכתוב בקול רם שהדבקות משתלמת ואני מבין שצדקת לגבי הלינקים והאופן שיש להציגם.

    לא מבטיח תמיד להתנהג בהתאם, אבל השתכנעתי לאט ובשמחה.

    אני נזכר בחיוך בעובדה שלשכנע בן אדם לוקח הרבה זמן, זה לא שבתום השיחה עימך הוא אומר "וואו שכנעת אותי אתה צודק" אנשים צריכים להתבשל בתוך המחשבות שלהם.
    השינוי הפעוט של לתאר מה יש בלינק לקח לי קרוב לשנה לתושמת ליבכם, נא לא להתייאש.

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails