11.3.10

היפר מציאות נגד המציאות | Halo 3

זהו הטריילר של Halo 3 משחק וידאו רב משתתפים שאם אני מבין נכון, כל שחקן משחק דמות אחת וקבוצות מתאגדות ונפגשות להילחם בזירה.

 המשרדים שלהם ב-11 בלילה בתקופה שצריכים לסגור פרויקט


 לא נראה כמו סביבת עבודה בריאה במיוחד?


 עמדת מחשב טיפוסית לעובד


 סצנה אחת במשחק

האנשים שמייצרים את העבודה.
אולי אני עושה קצת רורשך לעצמי  אבל החבורה הזאת נראת לי עם קשיים חברתיים ולא כ"כ מתקשרת באופן כללי.
  • המשחק השני בסדרה  יצא בספטמבר -2007 ועד מרץ 2009 היו מעל מיליארד קרבות  וירטואלים רבי משתתפים.
  • 300  מליון דולר בשבוע הראשון ליציאה.
  • מלבד העובדה שקל יותר להרוג יצורים או חיילים בלי פנים, יש לי הרבה מחשבות למה כל האלימות הנוראית והעצובה הורסת את העולם אבל החלטתי להמתין  לזמן מה עם המחשבות הראשוניות  ולנסות לגלות מה טוב במשחקים הללו?
  • אולי העובדה שאנחנו נכנסים לתקופה שלאנשים בעולם המערבי יש הרבה זמן פנוי.
  • אנשים משועממים עם זמן פנוי זה דבר מאוד מסוכן.
  • לא יצא לי לפגוש אנשים המעוניינם לעבור לחיות באופן וירטואלי מלא ובכל זאת כמות שעות המסך שלנו עולה בקביעות, לפחות האנשים שסביבי. 
  • 6026 מאמרים בויקי של Halo -המונח אדריכלות בויקי בעברית מקבל דף אחד.
  • האם ההיפר מציאות הינה הבחירה הלא מודעת שלנו?
אני אעדכן בהמשך.

לסיום שאלה לקוראנו:
כמה שעות ביום אתם מול מסך שטוח כלשהו שמקרין לכם דימווים למוח?  

האתר של חברת Bungie יוצרת המשחק עבור מיקרוסופט








2 comments:

  1. אייל, אין עליך! תמיד מביא את האייטמים הכי מעניינים וסגנון כתיבה יחודי עם קול שפוי.

    השבמחק
  2. תודה רבה
    אנונימי זכר או נקבה
    עשיתם לי את היום הרבה יותר שמח.

    איל

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails