29.3.10

קסטרו- לתל אביבים בלבד?


לפני כמה שבועות צעדתי לתומי ברחוב אבן גבירול בתל אביב. לשלטי הענק שמכסים את חזיתות הבתים, כבר התרגלנו ממזמן ולהם צריך להקדיש פוסט נפרד.
כשהתקרבתי לאחד השלטים שמתנוססים בקרבת מפגש קפלן- אבן גבירול, נגלה לעיני קמפיין הפרסום החדש של קסטרו שמתהדר תחת המשפט: "We are the people of this city".
בהמשך נחשפתי לפרסומת בטלויזיה, כמו רובנו.
בסרטון הפרסומת שיפה ומושקע בלי קשר, צופים בבחורה יפת מראה, המוטלת מעולפת בשדה, עלם חמודות לוקח אותה בזרועותיו אל העיר הגדולה, כשהם מגיעים היישר לתוך שדרה תל אביבית אופיינית היא מתעוררת- לתוך מסיבה, כמובן.
חיבתי לבגדים של קסטרו, היא גדולה והם תלויים להם בגאווה בארון הבגדים שלי, אהבתי לתל אביב, גם היא גלויה ואיננה מוטלת בספק.
למרות כל זאת מסע הפרסום הזה עורר אותי. בארצנו, מקדשת המותגים, למה שוב פעם, עוד מסע פרסום, שהולך על בטוח ומקדש את המקודש ממילא, מה עוד שרובו ככולו מככב בעיר הגדולה בלבד, חיפושיי אחר שלטים דומים בחיפה לא העלו דבר בחכתי.
אני בכל אופן מחכה לחברת הפרסום/ חברת האופנה שינפצו מיתוסים בקמפיין הבא.


הפרסומת באתר החברה

תגובה 1:

  1. תל אביב היא אכן עיר נהדרת אבל מלבד המקום הפיזי היא גם מותג שנושא איתו משמעויות נוספות כגון אורבניות, תרבות, חילוניות, בועתיות וכו וכו. אנשי משרד הפרסום של קסטרו עשו לעצמם עבודה קלה ובתקופה של מתקפת מותגים מחו"ל בחרו לזהות את עצמם עם העיר הכי עירונית ו"קוסמופוליטית" בארץ וככה להיות גם ישראלים וגם נורא לא ישראלים באותו זמן.
    וכנראה שהם יודעים מה הם עושים, כי במו אוזניי שמעתי לפני שנים אחדות את מנהל הקניון בקריית גת מסביר למה הוא מיישם את ה"ציונות החדשה", באמצעות מתן האפשרות לצעירים בפריפריה לקנות מותגים וכך לבטל את הפער ביניהם לבין המרכז. זה אולי מזעזע אבל זה בדיוק מה שעומד ברקע לפרסומת של קסטרו.

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails