15.1.10

בורג דובאי | אנשים מעופפים קופצים BASE מהמגדל הגבוה בעולם

זוג צרפתים קופצים BASE מבורג דובאי ודוחפים לי בכוח רווי אדרנלין אימאג' חדש לתוך ספוג הדימווים שלי.

לכל מי שיש חלומות מסוג נפילה או צניחה אני ממליץ לדלג על הסרטון או שתמצאו שהמוח מתמלא באפשרויות חדשות וחדות מראה כיצד נראת נפילה חופשית.

סרטון מהנה וערוך מצוין.

The Burj Birdmen from Jan-Paul Bednarz on Vimeo.

למה?
כי הם יכולים ורוצים להיות הראשונים
איך?
הם יתלבשו כמו מהנדסים זרים ויכנסו בשעות המתות.
מתי?
שגובה המגדל היה בסך הכל 650 מ' והשחר מתחיל לעלות




ברגע שהצרפתי הראשון קפץ היה לי פחד גבהים אמיתי, לטענתם זה החופש המוחלט ואני חשבתי שלהיות בחוף הים באמצע שבוע העבודה, בקיץ זה חופש.


יש אנשים שחיים ויש אנשים שמעלים סרטונים על אנשים שחיים.

לינק הפתעה! לקופץ השני יש חליפה כזאת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

>>

Related Posts with Thumbnails