5.6.09

אלון סגל אפריקה 2009

אפריקה בעיניים של מערבי, צלם, איש ממקום אחר.

(מומלץ ללחוץ על התמונות להגדלתם)


הצילום הראשון העיר אותי ממחשבות קטנות,

אלה שהגיעו אחריו הזכירו לי את העולם הגלובלי שפורץ מכל עבר

ולרוב אני לא שם לב אליו.


The Future



עיצוב הזמן

אני משקיע יותר שעות באיתור פרטי בניין מדויקים מדי

שמושקע בהם הון מחשבתי, תרבותי, ובעיקר כלכלי,

אשר אמורים בתורם לרומם את הנפש של פרט זה או אחר.

מאשר באיסוף כלים לשינוי המציאות בצורה משמעותית,


או בקצרה- איך אפשר לעשות שיהיה פה יותר טוב.


התמונות הללו גרמו לי לחשוב רגע הצידה.

מה היה קורה אם היינו משקעים בבני אדם,

כמו שאנחנו משקיעים בניסיון לצבור רכוש, הון וכבוד.


מחשבה סוררת לכי, אין מקום לנאיביות בעולם של מבוגרים.


תודה לאלון סגל, סטודנט מוכשר לצילום וחבר שתפס את הרגעים הללו והרשה לי לפרסם אותם.

אלון נשלח לליבריה מטעם ויצו ובמימון של חברה סלולארית כשלהי

שיודעת לאתר פוטנציאלים של צמיחה.


אתם מוזמנים להסתכל על בעלי הניידים באפריקה- יבשת עם תשתיות מועטות-

באטלס הC.I.A ולהבין מה הם מחפשים שם ותוך כדי לנסות ולחפש פוטנציאלים שעוד לא זוהו.



מספר מחשבות ושאלות:

1. איך היינו נראים אם צלם היה תופס את היומיום שלנו?

2. הקדמה הטכנולוגית אינה מביאה ברכה במובן החברתי- למה אנחנו לא מסוגלים לוותר על כלום?

3. מה עשיתי אני בכדי לעשות פה יותר טוב?

4. בחירת האקדמיה לשאול ולא לפעול שגויה לדעתי.

5. מילים הם רק מילים-מעשים זה כבר דבר אחר.



האנשים האלה טרודים בבעיות אחרות,

סובלים מדברים שונים ונהנים ממושאים שאני לא מכיר בקיומם.


חבל שאין אפשרות לצפות התפתחות של מערכות בגודל האנושות?

יכול להיות שהיינו בוחרים אחרת.


האתר של אלון סגל-עולה קצת לאט אבל תוכלו לראות יופי של צילומים מאפריקה ובכלל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

>>

Related Posts with Thumbnails