8.1.15

משרדי אדריכלים בישראל -עידכון הדף 2014


מאת איל עברי

העידכון הקודם של הדף היה לפני יותר משנתיים, אבל טוב מאוחר מאשר...
תהנו.
משרדי אדריכלים בישראל 

 

כרגע הרשימה מכילה 182 משרדי אדריכלות בישראל וזה הדף הכי נצפה בארכיבלנדר, מעל 7400 איש ביקרו בו.

 

שהתחלתי לאסוף את משרדי האדריכלים ברשימה המטרה העיקרית שלי היתה איתור משרדי אדריכלים רלוונטים לתעסוקה עבורי. בהמשך מצאתי עבודה וחשבתי שיהיה נחמד לחלוק את הרשימה על מנת שעוד אנשים יוכלו להשתמש בה. מאז אני יודע שהמון אדריכלים, מעצבים וסטודנטים אשר מחפשים עבודה במשרדי אדריכלות עוברים על הרשימה הזאת וגם משרדים רבים מבקשים שאוסיף אותם לרשימה. וכך אני עושה רק שבין עידכון לעידכון עובר המון זמן.

 

יש לי רצון לשדרג את הרשימה ולהוסיף פרמטרים שונים בצורת טבלה. בשלב הראשון: סוג הפרויקטים, איכות העבודות והאם המשרד מאמן ובשלב השני עוד המון נתונים שיכולים לעזור ולעניין את מי שמשתמש ברשימה. אם מישהו מעונין לעזור לי ביצירת הטבלה אנא צרו עימי קשר, המייל מופיע מתחת לאייקון של פייסבוק וטוויטר.

 

באיור פטנט: Architect's instrument for determining the direction of the sun's rays 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

>>

Related Posts with Thumbnails