9.3.13

מבנים שלא זקוקים לפוטושופ (!?)


סופשבוע הוא זמן טוב לעיין בפוסטים מעניינים שאני אוסף במהלך השבוע.
את המבנים\קמפוסים הקיימים והמתוכננים של Apple, Google ואפילו Facebook קשה מאוד לפספס, ופרסומים אודותיהם צצו בכל רחבי הרשת.
אותי, בתור גיק של תוכנות לעיצוב ואדריכלות,
מעניין לבדוק דווקא היכן עובדים על התוכנות בהן אני משתמש במשרד..
עם כל הכבוד לאייפון ולחשבון הפייסבוק שלי.
התוצאות לפניכם, ולנו האדריכלים נותר רק לקנא.

1. הקמפוס החדש של Adobe  
מיקום:                                Lehi, יוטה, ארה"ב
משרד אדריכלים:                 WRNS Studio.
סטטוס:                               הושלם בשנת 2012.
מה הם יצרו "עבורנו"?         פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין, אפטר-אפקטס ועוד...


מיקום:                                סאן פרנסיסקו, קליפורניה, ארה"ב.
משרד אדריכלים:                 Gensler.
סטטוס:                               מתוכנן.
מה הם יצרו "עבורנו"?         כרטיסי המסך  Quadro, GeForce


מיקום:                                מילאנו, איטליה
משרד אדריכלים:                 Goring & Straja Architects.
סטטוס:                               הושלם בשנת 2012.
מה הם יצרו "עבורנו"?         אוטוקאד, רוויט, 3די-מקס ועוד...



4. קמפוס חדש לחברת  Trimble .
מיקום:                                ווסטמינסטר, קולורדו, ארה"ב.
משרד אדריכלים:                 OZ Architecture.
סטטוס:                               בבנייה.
מה הם יצרו "עבורנו"?         סקצ'אפ \ SketchUp



אני אישית הייתי שמח לעבוד באדובי ;)

ולסיום,
תחנת כוח "מחשמלת" בקונטיקט, ארה"ב, אשר הושלמה גם כן בשנה החולפת.


לקריאה נוספת אודות תחנת הכוח לחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

>>

Related Posts with Thumbnails