6.5.12

מועדון לחבר | חנן הברון

מיכאל יעקובסון בכתבה מרתקת, מדויקת וביקורתית במידה.
מבנה צנוע שעושה כבוד לערכים המקומיים.
רק לגבי הבחירה של הברון במיקום של הצמ"ג יש לי מעט השגות אבל חוץ מזה אני מוריד את הכובע.



הכתבה: סיבוב במועדון לחבר של קיבוץ נתיב הל"ה

עברתי על שאר הלינקים שמיכאל פירסם בסוף הכתבה. חנן הברון אכן אדריכל מעולה. מומלץ לראות ולקרוא.

פירגון: סף

חבל שמרבית האדריכלים בישראל אינם מביעים את תובנות העבר בעבודות העכשוויות שלהם, היו פה דברים יפים ובעלי איכויות גבוהות, סוג של תרבות מקומית אולי אפילו אדריכלות ישראלית. תיכנון מתוך כבוד לערכים שאני מוצא כחשובים לאדריכלות ובכלל.
תודה לך מיכאל שאתה חושף אותי לדברים יפים כאלה. בקשה לסיום: חסרה ביקורת אדריכלית לא מתנחמדת תשקול להרים את הכפפה?

2 comments:

  1. תודה לך! אין מה להרים את הכפפה, אני כתבתי על מבנה של חנן הברון וזו לא סיבה להתקיף את כל העולם ואשתו. הקצבתי 20 דקות לכתיבת הרשימה ועמדתי בה. אני מעדיף להציג את הדברים הטובים שאני רואה ולא את הזבל.

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails