11.2.12

כוחה של המוזה | משאית לוסי

גיליתי מחדש באמצעות יום הולדתו של אחיין שלי משהו שניגלה לי לפני שנים רבות. אלא שהפעם העניין היה גלוי, ברור ומובן יותר.
אני מדבר כמובן על כוחה של המוזה.
 נתבקשתי ע"י גיסתי, (כפרה עליה) לבנות לאחיין שלי משאית צעצוע, למרות שהפעם חשבתי שלא אעשה כלום לאחיינים שלי בניגוד לשנה שעברה שבה בניתי את סוסו.


ערמה ראשונית


מהרגע שישבתי עם גיסתי ניצתה בי המחשבה והרעיון של בנייתה של לוסי. הדבר הוביל אותי לעשייה מוגברת, דבר שלא הייתי מתקרב אליו אילו לא הייתה לי סיבה. הגעתי למצב שבו נסעתי בימי חמישי בערב לישון בבית הורי, בכדי שאוכל לקום בשישי מוקדם ומיד להתחיל לעבוד. כלומר ישר אחרי שאני מתאפס על עצמי. וכך במשך חמישה שבועות, ככה נראה לי לפחות, לא הפסקתי:
1) לחשוב = מאמץ אדיר
2) לתכנן  = מאמץ כביר
3) לבצע  = כיף לא נורמאלי
4) *לבצע מחדש = תסכול שהופך לכיף עוד יותר לא נורמאלי
* היו לי הרבה פאשלות תכנוניות בדרך.


מזל שהמציאו קלמרות!



במקרה הזה המוזה הייתה חזקה יותר משתי סיבות עיקריות. הראשונה היא שעשיתי משהו לא רק בשביל עצמי, אלא בעיקר בשביל משהו אחר. משהו שאני אוהב. אני חולה על אחיין שלי. הסיבה השנייה היא שהיה לי תאריך הגשה (אני נשמע כמו סטודנט) - יום ההולדת שלו והיה לי ממש חשוב שהמתנה תהיה מוכנה בזמן . הסיבה השלישית היא, שאני מאוד נהנה לבנות דברים פיזיים בניגוד לשרטוטי מחשב, בגלל שהדבר מכריח אותי להתמודד עם בעיות מידיות ואמיתיות.

משאית לוסי


אחיין שלי רק בן שנה.

דוגמן: לביא גרינברג
העיקר שהוא מבסוט


כל העניין הזה לא היה מתאפשר בלי עזרתם של הוריי שסיפקו לי מקום, כלים וחומרים. חן גרינברג את העידוד, לביא גרינברג את המוזה ושישו היקרה את הסגירה הסופית של הרעיון.

2 comments:

  1. ומה עם קרדיט לאחיך שהביא את גיסתך? חח
    אח יקר תיצור, תעלה, תפרח ותצליח
    אנחנו פה מתפארים ביצירותיך
    ואל תעצור פה, יהיה לפחות עוד אחיין/ית אחד/ת

    השבמחק
  2. תודה לגיס המוכשר שלי שמספק לילדים שלי את יצירות הפאר המדהימות שלי.
    שווה לעשות עוד ילדים בשביל עוד מתנות מקוריות ויצירתיות כאלה
    תודה גיס יקר!!!!

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails