3.12.11

תבניות לאלמנטים טרומיים

תמונה באוירת tumbler 


מעט פרטים נוספים בקרו פה.
אם נמצא בין הקוראים מהנדס, אדריכל או בעל תחביב קיקיוני שרוצה לכתוב כתבה הסוקרת את נושא התבניות לבנייה טרומית או שיש לכם מקור טוב עדכנו אותי - אני מתעניין ומתכוון לשתף אותכם בגילווים שלי.

מחשבות בסתר
אם אני חושב שזה נושא מעניין מה זה אומר אלי?
אני ביזארי?
אני צריך לשמור בסוד את המחשבות האלה?
לפעמים קשה למצוא אנשים המתעניינים באותם דברים שאתה מתעניין. אולי פירסום כתבה יביא לכך שהמתעניינים יצאו ממקומות המסתור?

google
ראשית אני מעדיף להתייעץ עם בני אדם, זה אנושי, מהנה ומקבלים ידע רוולנטי יותר.
שנית הייתי כאן ושם וזה לא הידע שאני מחפש.
השאיפה היא לכתוב ולערוך בשיתוף פעולה כתבה בסגנון הזה:
אוטוקאד בחינם | הקרב על תוכנות השרטוט והתכנון
אז שוב אם יש בין קוראנו מי שרוצה להצטרף ובעל הכישורים המתאימים צרו קשר:
 archiblender@gmail.com


תגובה 1:

  1. בקרוב כתבה על בניה טרומית מפלסטיק.
    טעימה: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=253829584670808&set=a.253829374670829.82427.152815798105521&type=1&theater

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails