13.12.11

תערוכת עבודות הגמר בפקולטה לארכיטקטורה - טכניון 2011

"סטודיו פרויקט הגמר בטכניון הוא מעבדה לפיתוח גישות עדכניות ורעננות בתפקוד בנוף הפיסי, החברתי, האקולוגי והחברתי הסובב אותנו. המציאות הפכפכה ודורשת הסתכלות חדה וביקורתית יחד עם רגישות אינדיבידואלית."
טקסט מתוך ההזמנה לתערוכה.
 הפרויקט של רותם שייקר, הדר בן אברהם
נימה אישית
לאחר 5 שנים של לימודים, שהסתיימו, בקיץ האחרון,  בהתעוררות החברתית הגדולה ביותר שידענו כאן אי פעם, חשבנו כי תערוכת הפרויקטים שלנו צריכה לצאת מהקמפוס המבודד של הטכניון לעיר. על כן איתרנו, בעזרת העירייה חללים תעשייתיים נטושים ואצרנו בהם את התערוכה. 

דברים שרציתי
כסטודנטים לאדריכלות, אנו תומכים במחאה החברתית השואפת לעירוניות משופרת.
אנו מאמינים בערים הפועלות טוב יותר למען הצעירים והמוחלשים; 
ערים הדואגות לכולם לבית ולתחושת ביתיות.
אנו קוראים לערים להשקיע בדיור בר השגה בשכונות הקיימות, ולא רק לפתח שכונות חדשות;
אנו חולמים על ערים שבהן נבזבז פחות כסף וזמן על ובמכוניות; 
ערים שיאפשרו לנו לקחת חלק פעיל יותר בתהליכי קבלת החלטות,
ושהתשתית הפיסית שלהן תעודד מגוון אנושי וחיי קהילה, ולא רק יעילות וצרכנות.
 הפרויקט של בועז רותם
 
שולחן (שרטוט) עגול
דיון בנושא - "צדק חברתי בעיני סטודנטים לארכיטקטורה"
יום חמישי 15.12
19:00 - רחוב הנמל 61

מנחים: אדריכלית אלס ורבקל, אדריכל גבי שורץ ואדריכל שמעיה צרפתי. 

מידע
הכניסה לאירועים ולתערוכה, חופשית. התערוכה פתוחה בסופי השבוע של חודש דצמבר:  כל חמישי 18:00-23:00, שישי 10:00-16:00 ושבת: 10:00-19:00
 הפרוויקט של עומר חתן

לעדכונים וארועים נוספים ניתן להתעדכן באתר התערוכה :  www.qarch.co.il
 הפרויקט של רן קליק

עד כאן הטקסט מאת בועז רותם אשר נערך על ידי.
בנוסף התחלתי לאסוף את הלינקים של אתרי הבוגרים במחלקות השונות לארכיטקטורה: הוספתי גם את הטכניון 2011 אם אתם מעוניינים לקבל תמונות מצב על הנעשה בארץ, או שאתם עובדים על פרויקט גמר בקרו-דברים שאנחנו אוהבים

מחשבות מופשטות עם ובלי קשר לתערוכה מעלה:
  • חיפה התעוררה-יש מלא אירועים וזה משמח אותי כתושב לשעבר - כן אני מודע לרובד הנוסף של המשפט.
  • בתקופה האחרונה נראה לי כי כולם רוצים תשומת הלב. אני לא שונה, אם סתם הייתי נהנה לכתוב הייתי עושה זאת ביומן פרטי.
  • יש תחושה שלאף אחד אין זמן להתעמק כולם עסוקים בשלהם. 
  • אולי במקום ליצור הדבר הכי טוב שאני יכול לעשות זה להקדיש תושמת לב לאחרים, להפוך לטיפוס לבבי שכזה. דווקא ניסיתי לבביות תקופה מסוימת דבר שגרם לי בסופו של דבר למחוק את חשבון הפייסבוק שלי - מומלץ
  • אולי יצרתיות היא מעט אובר רייטד (overrated)
  • לצערי מריפרוף על פרויקטים שהושקעו בהם מספר רב  של חודשים ניתן להתרשם בעיקר מיכולות גרפיות והדמיות ולא מהרעיונות עצמם אני מניח שזה בגלל הנקודה השלישית.
  • מתי דברים מעניינים אותי?
  • כלכלת תשומת הלב-Attention economy אבל אל תקראו ממילא אתם עסוקים.




תגובה 1:

>>

Related Posts with Thumbnails