23.2.11

דניאל שמחה גרינברג | סוסו הסוס



זה התחיל באלברט האנרגטי והמשיך בגרשון הרובוט.
הדש"ג מגיע שוב לביקור בבלנדר.
גם הפעם מדובר ביצירה פרי מוחו, ידיו וכליו
ובזמן שאחרים עסוקים בליטוש פרמטרים הוא לא חושש
להתלכלך ולהזיע.

קבלו בבקשה את סוסו הסוס



על הפרויקט פרי מיקלדתו של דניאל "השמח" שמחה גרינברג:

"לפני קצת יותר משנה נולדה האחיינית הראשונה שלי, עלמה שמה בישראל. היא קצת ילדותית אבל אני חושב שאני עומד בקצב שלה.

דוגמנית: עלמה גרינברג על סוסו השני

לפני יום ההולדת שלה שברתי את הראש, מה אני יכול להביא לה במתנה (ורצוי שיהיה מיוחד). הלכתי עם ההורים שלה (שזה אחי וגיסתי האהובים) לחנות צעצועי ילדים... חשכו עיני! צעצועים נורמאליים מתחילים בתג מחיר של 200 ₪ והיד פתוחה עד 800 ויותר. וחשוב לציין שכשאני אומר צעצועים נורמאליים, אני מתכוון למוצר שעין בלתי מקצועית לא מזהה כמה הוא גרוע.


דוגמנית: עלמה גרינברג על סוסו השני

בנוסף לתג המחיר המגוחך, הכיס שלי כרגע במצב של ריקנות מוחלטת מה שהקשה על הקניה.

באחת החנויות ראיתי כמה סוסי נדנדה מגניבים...בינגו. למה שהדוד הכישרוני שלה לא יבנה את המתנה בעצמו, אמרתי לעצמי וגם מסרתי לי ד"ש תוך כדי.

וכך הגעתי לבית הורי, שמכיל קמין עץ. כלומר יש מלא עצים שאבא שלי אוסף כדי לשרוף.
הלכתי למחסן העצים וחשבתי שאמצא מלא קרשי עץ, אך במקום זאת מצאתי רק בולי עץ.
וכך נוצרה לי בעיה, להתחיל לחתוך את בולי העץ לקרשים יפים זו משימה כמעט בלתי אפשרית ללא ציוד מקצועי.
באותו רגע נפלה ההחלטה שהבעיה היא בעצם הפיתרון – לבנות סוס עץ מבולי עץ!



וכך נולד לו סוסו הסוס

... קיבלתי כל כך הרבה מחמאות עליו (לא מעלמה לצערי) מהוריה ודודיה שהחלטתי לבנות לו אח, סתם בשביל הכיף...

תודה ליצחק ויהודית גרינברג על העזרה בחומרים, ציוד ותפירה
ותודה לבלה מלכין על הטיפ ההורס"



2 comments:

  1. גרינברג תעשה לי שיח

    השבמחק
  2. שוקו תעשה לי סוסו לילדה אמילי רמון.
    יפה יפה.

    אהבתי,אנונימי

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails