24.11.10

תערוכה על טיפוגרפיה

השמות החמים בטיפוגרפיה העברית יחד עם כוכבים חדשים בתחום משתפים פעולה בתערוכה שעושה כבוד לאותיות. איפה: גלריה דייזין ספייס, רחוב אליפלט 26 תל אביב.

מספיק לראות את סירטון הפרומו בכדי להבין שיהיה טוב באופן רענן.
design space new exhibition promo ////// from design space on Vimeo.

מידע נוסף בהזמנה המצורפת
 
פוסט זה נכתב בפונט אריאל שטיפוגרפים לא תמיד אוהבים,
רוצים לדעת עוד על טיפוגרפיה ואינפוגרפיקה

שמונה מחשבות קטנות לסיום ומעט אוטוקאד:
  1. תודה לליאת וארז
  2. נראה שאנחנו באים לפתיחה,ליאת ממפגש הבוקר בגבעתיים אולי תביאי את איתן.
  3. שמתם לב שקצב העידכון של ארכיבלנדר עלה פלאים ואיכות התוכן משתפרת וכתוצאה מכך אני לא מספיק לקרוא דברים שמעניינים אותי-לעזאזל עם מהפכת המידע
  4. אולי צריך לפתוח "תנועת מידע איטי" על בסיס " תנועת מזון איטי"  האם אתם מעדיפים קצב עידכון גבוה או נמוך, כן אני יודע מנוע התגובות של גוגל מעצבן  וגם כך קל יותר להיות להיות פסיבי ברשת.
  5. הבלנדר חוגג החודש ארבע ועד שאיתי לא יפרסם הודעה עם תמונה אני לא אבקש ממכם את המתנה הקבועה-כי מסורת זה מסורת
  6. אני מניח שמתישהו לקראת גיל שבע נעשה מסיבה גדולה, אולי אפילו קולהאוס יבוא, אולי ליצן.
  7. בלנדר בשטח-המפגש הראשון היה מהנה פרטים בהמשך: "פה בנקודה הזו לא קרה כלום-עד כה" תודה ליובל ומיכל שהגניבו חיוך שחור וציני לתוך המחשבות שלי שהאיר עד שעות הערב המאוחרות. פייר זה עדיין מצחיק אותי.
  8. אבנר לאן נעלמת-אנחנו אוהבים אותך
קיצורי מקלדת אוטוקאד
כי מה הטעם לנגן רק ביד אחת שיש לך שתיים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

>>

Related Posts with Thumbnails