22.11.10

מוזיאון ישראל בירושלים

מוזיאון ישראל המחודש - היא ואני ממליצים פשוט לעלות גם אם זה רק בשבילו לירושלים



אם עדיין לא הייתם לא צריך למצוא תירוץ לעלות לירושלים, המוזיאון עצמו הוא רק תירוץ, סיבה וחוויה.



המבנה הוא אותו מבנה מוכר, מסות מפוזרות בראש ההר, ציר המדרגות כמרכז סימטרי מוביל את המבט לנקודת האופק שמעניקה מבט רחב על כלל המוזיאון הנפרס.
מבני הכניסה - קופות, מודיעין וחנות המוזיאון עטו על עצמם שכבת רפרפות מצילה כך שניתן היה לעשותם עם חזית זכוכית גדולה ושקופה.

משחקים עם אניש קאפור



מערך התנועה התת קרקעי החדש מגבה את הציר הראשי בעוד ציר לאורך המוזיאון המאפשר נגישות וסירקולצית תנועה.



כמובן שלא נחסוך ביקורת מהמוזיאון ודווקא אתפס על דברים קטנים שמשלימים את החוויה, לא משנה כמה שילמתי, אשמח אם המוזיאון יתן לי כרטיס כניסה נורמלי ולא כרטיס לתחנה בשוק פורים של תנועת נועא זנוחה, ואם כבר משקיעים בכרטיס, חייבים לעצב מפה גרפית קריאה ולא לחלק סקיצת מפה ראשונית מודפסת על דף A4, אני מקווה וחושב שהדברים האלו הם סה"כ חבלי לידה של המוזיאון החדש שיטופלו עם הזמן.



אתר מוזיאון ישראל

וקטנה לסיום - צילום במוזיאון. ברוב העולם ישנה מוסכמה האומרת, הצילום במוזיאון מותר ללא שימוש בפלאש, אני מסכים שבישראל צריך להקשיח את החוקים, אני נתקל כל פעם באנשים שבטוחים שברגע שקנו כרטיס למוזיאון הם מרגישים כאילו הם רשמו על שמם אגף אמנות חדש.
הפתרון פשוט , פשוט לרשום את שם האמן ולמצוא אחר כך בגוגל את עבודותיו באיכות הרבה יותר טובה. כמובן שלצורך הסיפוק המיידי ניתן תמיד לשלוף את מצלמת הסלולר.



בהמשך יבוא פירוט על מיצבים ומיצגים מיוחדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

>>

Related Posts with Thumbnails