20.10.10

הדמיית פנים אדריכלית-מאחורי הקלעים

אני מתכוון לפרסם את פרויקט גמר שלי בקרוב, עד שאגיע לזה,
אני מצרף מספר שלבים ביצירת הדמיית הפנים עד התוצאה הסופית.

אלא השלבים שבדר"כ לא חושפים, אבל לאחר שדיברתי אם כמה מחברי וסיפרתי שלמדתי המון טכניקות  ורעיונות לשדרוג ההדמיות במהלך פרויקט הגמר, חשבתי שניתן להבין כמה תובנות רק מלהביט בתהליך.


מה גם שהכנתי את האנימציה הזו לטובת ההרצאה שנתתי אתמול והיה מאוד מהנה.
לינק לאתר שעוקב אחרי יצירת פרויקט גמר באדריכלות

במידה ומעניין אותכם שארחיב בנושא שידרוג ההדמיות ותובנות בנושא ליחצו על ה-LIKE או ציינו בתגובות.(אם יהיו מעל 11 לייק או ותגובות יחד בכדאי שאדע שיש קהל לתחום, אחזור לנושא)

תגובה 1:

  1. סחטיין על הפרוייקט, נכנסתי לאתר שלך והתרשמתי מאוד מכל התוכניות... יפה מאוד...

    אני גם סטודנט לארכיטקטורה באיטליה, הייתי שמח אם היית מרחיב בנושא שידרוג הדמיות...

    בהצלחה בפרוייקט!
    ננה

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails