26.9.10

בום פם הופעה בחינם

זה אומנם בלוג אדריכלות וכל הבלה בלה הזה.
אבל מחר יום שני  ה-27.9.10 יש הופעה של בום פם בחינם בשכונת ג'סי כהן בחולון.
אני חושב שמתוקף הבמה העומדת לרשותי זה יהיה עוול לא להודיע לכם על כך:

http://www.digitalartlab.org.il/
למה?
אחלה להקה-עושים שמח בנשמה
שעה?
20:00
עלות?
חינם-ממש לא כסף
מיקום?
שכונת ג'סי כהן בחולון
יותר ספציפי?
ההופעות יתקיימו בגינה ליד רחוב הגאונים
איך אני יודע*?
הייתי שם אתמול בהופעה של  אוי דיוויז'ן ולאחר מכן צדיק זכריה שנגן מוסיקה כורדית מסורתית

http://jessy.digitalartlab.org.il/?p=711
איך היה?
כיף - אותנטי, שכונתי על הצד הטוב ביותר ומאוד לא קפיטלסטי
אפשר לשמוע לפני?
רצוי
בקרו באתר של בופ פם במי ספייס
http://www.mouse.co.il/CM.articles_item,607,209,52961,.aspx

הפיצו את הבשורה כפי יכולתכם ובואו להנות בחינם
אם במקרה יש לכם את מספר הנייד שלי בזיכרון ואנחנו מדברים מידי פעם
אז ככל הנראה אנחנו נחשבים לחברים
אתם מוזמנים ליצור איתי קשר לטובת הדבר.

*מחשבות על הביאנלה בבת ים
לפני המופע הייתי בביאנלה בבת ים, לצערי מופעי הרחוב הרבים והרועשים מאפילים על ארועי הביאנלה הנתפסים כמינורים, אומנם הפנינג שמח אבל לא באתי בשביל הפנינג, רחוק מביאנלה איכותית, אני בספק עם קופת חולים כללית מחזיקה דוכן בביאנלה לאדריכלות בונציה מצד השני הבלוג טרם שלח אותי לונציה אז אני לא ממש יודע. אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם ואני מקווה שתקבלו תמונה אחרת.
כולי תקווה שהארועים ישתפרו ויהפכו למסורת איכותית ומדויקת עבור תרבות אדריכלית בארצנו ולא עוד במה להפנינג רחוב.

דיון מעניין על אדריכלות בימינו
בפוסט של אדריכל אלי ענבר: תכנון בהקשר סביבתי - השראה מודעת
מתחיל להתפתח דיון מעניין (גם אני לקחתי בו חלק) אתם מוזמנים לקרוא את התגובות ולהביע את דעתכם.

לינק הפתעה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

>>

Related Posts with Thumbnails