10.8.10

שלומי שושנה | האם אני ערס ?

סטודנט לעיצוב גרפי משתף בתובנות מחויכות על עצמו ועל המציאות
כפי שהעולם נשקף מעיניו.

חנן ואני ביקרנו בתערוכת בוגרים של שנקר, היה עמוס.
לא התרגשנו כל אחד מסיבותיו הוא.
ברור שכל עבודה היא עולם ומלואו ואין טעם הגיוני לשאול מה המכלול גורם לך לחשוב.
כפולני בנפש, אני בעיקר מאשים את עצמי,
חשיפה גבוהה לעיצוב כמו אלימות טלווזיונית מקהה ומאפילה את היכולת להתרגש.

היה מספר עבודות מצומצם שדיבר אלי ואולי עוד אפרסם אותם בהמשך.

יש יוצא מן הכלל
הסרטון של שלומי שושנה פשוט הצחיק בדיוק המחשבתי,
בגוון השמח ובבחירת הכלים העכשווים,
כך יצא שנהנתי מאוד.
אינפוגרפיקה מחוייכת העוסקת בשאלה ששלומי בחן רב מנסה לקבל לה מענה:
האם הוא ערס?

חיוך גדול משחית שמחות
עמדתי אל מול המסך עם האוזניות לאוזני וחייכתי חיוך גדול על גבול המביך,
בעיקר כשמסביבך כולם רציניים ורווים בניחוח מתוחכם, 
למרות שכאשר טיפוסים מעוצבים רבים נפגשים תחת קורת גג אחת
הם מאבדים את היחודיות שלהם ונראים כמו בדיחה תפלה על חשבונם.
כותב האיש שנעל נעליים בצבעים שונים בו זמנית בתיכון 
וחושב שמודעות עצמית צריכה להיחשב לסוג של משחית שמחות.


עוד אחד מהאתרים שאני עוקב אחריהם,
עפר אני חושב שאתה עלול לאהוב את זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

>>

Related Posts with Thumbnails