14.7.10

מגל כרמי | מגורים 2025

אתמול הייתי בפתיחת תערוכת הבוגרים של הפקולטה לעיצוב בחולון
היו פרזנטציות ברמה גבוהה מאד ופרוייקטים מעניינים לא פחות
עבודה אחת הרשימה אותי במיוחד
























רח' אילת, ת"א.
הבחירה נבעה מהרצון הגובר בשנים האחרונות לקום ולעבור למרכז העיר. צפיפות האוכלוסין תעלה ותגבר עד שגבולות המרכז יטושטשו ויתרחבו...
מתוך הצפיפות האורבאנית יצוצו מן טפילים בין, תוך ומעל המבנים הקיימים כמעין פרישת מגורים אלטרנטיבית.
אנונימית- אינטימית-אורבנית
מגל כרמי meg_carmi@yahoo.co.uk


















6 תגובות:

  1. פרשנות משעממת לעבודה של ליביוס וודס

    השבמחק
  2. עבודה ברמה גבוהה מאוד
    לא דומה לשום דבר אחר בתערוכה הזאת
    עבודה עם אמירה , עבודת יד מדויקת להפליא
    כיף לראות עבודה כזאת של סטודנט
    שמלאה בפרשנות אישית והבנה מרחבית
    בהצלחה בהמשך

    השבמחק
  3. לא נעים להגיד אבל נראה קצת בנייה לא חוקית ואילתור במרחב

    השבמחק
  4. עבודה מעניינת ומקורית,
    רלוונטית מאוד לימנו
    ביצוע מקצועי וברמה גבוהה מאוד
    כל הכבוד!!!

    השבמחק
  5. חברים, זה נראה לי הופך אישי,
    למרות מדיניות הפרסום החופשית שלנו, אני לא מאשר יותר תגובות אנונימיות, אלא אם יהיו מנומקות וענייניות.

    איתי

    השבמחק
  6. אני אשמח לקבל כל ביקורת שהיא. כל תגובה מראה על עניין כלשהוא וזו אחת המטרות של הפרוייקט.
    תודה...בעלת הפרוייקט...

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails