1.3.10

Boujou 5 למי שיש סבלנות לעתיד | עקיבת תמונה הוספת אוביקט תלת מימדי לסרטון

כאילו שחסרים לנו מקומות לסמן בהם ווי בכל התוכנות שאנחנו משתמשים או לומדים להשתמש בהן.
קבלו עידכון: עקיבת תמונה על מנת להוסיף אוביקט תלת מימדי לסרטון.

העניין עם אנשים שעושים הדמיות ושולטים ב VRAY, MAXWELL או נגזרות שלהם (גם אני כזה או לפחות מנסה להיות ) היא שהם בטוחים שהם תמיד ישארו עם האצבע על הדופק, אותם לא יפתיעו, הם עדכניים. אבל עולם ההדמיות מתפתח בצעדי ענק (הפוסט של נדב בנושא) לרוב תוכנות שמגיעות לאדריכלות וקשורות באזור הפוסט פורדקשן או ברינדור מגיעות לאחר ששכחו איך להשתמש בהם בעולם משחקי המחשב והקולנוע מרוב שהן עתיקות, משהו כמו שלוש שנות כלב, קראתי לא מזמן שבסרטי אקשן רבים יש יותר זמן מסך ירוק מאשר צילומים בחוץ בסביבה מוחשית. מזל שיש ארכיאולגים דגיטלים המגישים לנו האדריכלים את החידושים על מגש הכסף בגרסת בטא 2011 ,3300 יורו לפני מע"מ.

דוגמא קצרה מאוד לעקיבת תמונה:


למי מכם שרוצה להקדים את המחר ולראות איך ניתן לעקוף כמה עשרות חברות המספקות הדמיות ושהבעלים שלהם בטוחים שהם יודעים הכל אני ממליץ לשלוט בטכנולוגיה של עקיבת תמונה, לדעתי זאת תהיה יופי של פרנסה.

 הסרטון קצת משעמם, אני יודע אבל אתם מקבלים אזהרה שנייה (הראשונה היתה בכותרת). אם במקרה לא הבנתם את העיקרון אז אני ממליץ לראות גם את הסרטון הראשון והשלישי.



רצוי ללמוד אפטר אפקט after effect קודם ואם אתם נכנסים לזה בקרו אצל ערן שטרן הוא מקצוען ישראלי.
אולי תוכלו לעשות גם דבר כזה לאחר השקעה בנושא תקופה מסוימת זה מה שיצא ל-  alex roman.
מומלץ לראות ב-HD.



בסרטון השני הוא מראה איך הוא עשה את זה:

Exeter Shot -- Making Of from Alex Roman on Vimeo.

אגב השכנים שלי משפצים את דירת שני החדרים שלהם והופכים אותה לשלושה חדרים, מתוקף עיסוקי ועקב העובדה שאני משתדל להיתפס כאדם חברותי קפצתי לבקר.  רשמים מהשטח: בשביל לחלק מחדש דירה לשלושה חדרים מספיק 2 דפי A4 לתוכניות בלבד לא חתכים לא פרטים, תחשבו עם מה בא לכם להתעסק.

לאתר של 2d3 שמלבד Boujou יש להם עוד כמה חידושים בקנה שאני ממליץ לראות ולהכיר.

כמובן שיש עוד כמה מתחרים כגון pfhoe וגם לתוכנת אפטר אפקט יש יכולת פשוטה יחסית להתמודד עם החיבור בין וידאו לתלת מימד.

מספר מחשבות:

1.  האם העולם הדיגיטלי זקוק לאדריכלים ולחלק מאיתנו יהיה שינוי במקצוע, לדוגמא תעשיית הקולנוע או אתרי אינטרנט תלת מימדים?

2.  האם בתור סטודנט לאדריכלות כדאי לי ללמוד את התוכנות הללו? ממעקב אחרי משרות בארץ ובעולם ברור שיש עדיפות לעובדים ששולטים בחבילה של אדובי.


3. האם בכך שאני לומד תוכנות אני משנה את העתיד שלי לכיוון שמתרחק מאדריכלות? אני עוקב אחרי שני בלוגים של סטודנטים לאדריכלות לשעבר, אחד מעצב ממשקים גרפים UX עבור מיקרוסופט והשני הקים חברה שמייצרת גרפיקה בתנועה motion graphic


4.  למה התוכנות האלה כאלה מסורבלות ומלאות בעשרות תתי חלונות וברים לשליטה אי אפשר לחשוב על משהו יותר טוב? זאת התחלה והשפה הזאת גם נמצאת ב-grasshopper של rhino

5. תוכנות הם כלי כתיבה לשפה האדריכלית אבל חשוב לזכור שמחשב ונגזרותיו הם דרך אחת מיני רבות להביע את עצמך ומומלץ לפתח עוד דרכים.  לפעמים אני חושב שכל הפוסטרים בהגשות הם אותו דבר, נוצרו תחת אותן תוכנות עם אנשים יצרתיים אך קונפורמיסטים, ואז לרגעים קצרים אני מבין מנחים מדור שתיים שטוענים שהמחשב משטח את העבודה ומעלים חלק מהרעיון.


לינק הפתעה!

תגובה 1:

  1. שכחת לציין שאפשר לקנות אותה במחיר צנוע של 10,000 $

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails