24.3.10

ללמוד במוסד AA

תמיד מעניין לראות מה קורה במוסד לימודים אחר משלך, מבט מתוך הבועה הלימודית שלך לעבר מקומות אחרים, המבט החוצה מגיע מתוך ראיה מקצועית, לראות כיצד מחנכים לאדריכלות בדרך שונה מהדרך שבא אתה מתחנך, אני אישית כאדם בעל ראיה ביקורתית מוצא את עצמי בוחן את התפיסה שבא אני מתחנך, את התשובה לכך אני מקבל במבט למוסדות אחרים ותפיסותיהם.
AA הלונדוני הוא מוסד האדריכלות המוביל בעולם וככזה מעניין לראות ולהשוות את אופן הלימודים שם, AA life הוא הבלוג של המוסד שם מתועדים הלימודים ושאר אירועים.
בסדרת תמונות זו מכל מיני מופעים אני מוצא דמיון ללימודים שלי

dsc09416.jpg

summerschool12-copy.jpg

חדר הגשות

wash-n-draw-011.jpg

dsc07290.jpg

שיעורי קונסטרוקציה

bridge2.jpg

_vb03825.jpg

spag.jpg

bridge3.jpg

פרזנטציה

int12jury2901.jpg

photo2.jpg

ישנה תחרות שנתית לעיצוב הביתן הנמצא בצמוד למוסד

pavfrabov.jpg

המבט לעבר המוסד האחר משאיר את הרושם שלימודי אדריכלות לרוב זהים, מסביב לעולם

תגובה 1:

  1. ראם, הרציני או סרקסטי אתה?

    האם אי פעם ראית, מחוץ לבניין ארכ' בטכניון/ויצו/ת"א/בצלאל/אריאל - ואפילו שנקר - ביתן, בקנ"מ 1:1 - ברמת ייצור ותכנון כמו הביתן ששוכב מול הא.א.?

    אין ספק ששיעורי הקונסטרוקציה מזכירים בהחלט - אבל האם זה לא משנה שאת המודלים (כמעט כל מה שאפשר לראות) חותכים בלייזר ולא מתעכבים על חיתוך ידני?

    האם זה הגיוני שבטכניון עוד אין מכונת חיתוך, ולו הפשוטה ביותר (עוצמות נמוכות, גודל משטח 30X60 ס"מ) (עלות משוערת - 3000$), ואנו מבקשים כזו שנים?

    ובשנקר יש שתיים?

    אני לא יודע מה המצב בויצ"ו - התחושה שלי לגבי הטכניון - הוא שנשארנו מאחור.

    כל זאת יכול להשתנות גם מחר, אבל זה לדעתי המצב כרגע.

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails