13.7.09

תערוכות בוגרים 2009 ויצו בצלאל שנקר ועוד

המרכז הישראלי מדיטק חולון מרכז את כל תאריכי התערוכות בבתי הספר לעיצוב ושעות הפתיחה בצורה נוחה וברורה.
אתם מוזמנים להסתכל על הפרסום לבחור את מה שמעניין אותכם ,לבקר בבתי הספר ולהתרשם מהתצוגות.

תפתחו את העינים, יש דברים חדשים לראות. (תודה לאורי על ההסבר להזמנה)

עוד שנה של מאות אם לא אלפי מעצבים מסוגים וגוונים שונים שסיימו את לימודיהם.
אחד הדברים הטובים בכל העניין הוא תערוכות הבוגרים, שאני מתכוון לפקוד חלק מהן,
ואולי אף לדווח על הברקות.

שאלה לקוראינו :
האם יש מושג בעברית או באנגלית שמשמעתו "עייפות מלראות יותר מידי יצרתיות"?
אני מניח שאני מקדים את המאוחר, אבל ככה הרגשתי בסוף שנה שעברה, למרות שזאת יופי של תחושה.

ההמלצה הראשונה היא ויצו

פתיחה: 20.7 19:00
ימים א' – ה' 12:00 – 18:00 ו' 10:00 – 14:00 שבת 10:00- 22:00
לינק שאינו הפתעה! תערוכות הבוגרים של המחלקה לעיצוב גרפי בויצו חיפה הועלתה בחלקה לרשת, טעימות קטנות.

הצעת הגשה:
להגיע לפחות שבוע אחרי הפתיחה, לא לגעת בכלום, אף פעם, בכלל, אני רציני, לברר את השעות בלינק למעלה ובסוף ללכת למקום שאפשר לשבת ולדבר על מה שראיתם עם מישהו.

אם אתם חושבים ללמוד עיצוב, להתלהב מהתערוכות זה התחלה טובה

תגובה 1:

  1. אני חושב ש'לאות' זאת המילה שאתה מחפש.

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails