11.11.07

פרויקט אישי - איתי



שלום חברים,
אשמח לדעתכם.
אני מתלבט כרגע איך לעשות את מבנה הגג במרכז המבקרים, האופציות הן:
1. גג של louvers, עם פתיחות ודילולים מעל הדרך שעוברת ובמקומות אסטרטגיים
2. גג קל אך שלם עם חורים בגריד של 3.5X3.5 ללא חלוקות ביניים

השאלה היא מה משרת יותר טוב את הרעיון. מחד, הגג המלא יוצר אימאג' יותר חזק של קוביה אורטוגונאלית וקוהרנטית ומאידח, הlouvers מאוד מקלים על איך שהמבנה נתפש ומורידים מהעוצמה שלו

מחשבות? רעיונות?
אשמח לפידבק בנושא זה ובכלל

קבצים מצורפים:
קובץ סקצ'אפ של הפרויקט
תוכנית PDF של מפלס 0.00


איתי

3 תגובות:

  1. קודם כל נכון לרגע זה הפרויקט נראה מעולה.. איך אתה מוציא תוכנית? מסקטשאפ לאוטוקאד ומנקה את העסק?
    בכל אופן לשאלתך, לטעמי הגג התריסי יותר מתאים לפרוייקט מאשר הגג האטום. אני חושב שזה ייתן לך עושר של מצבי בחוץ-בפנים, ויחזק את הסיטואציות בהן אתה בוחר לאטום לגמרי.כי אז לאיטום תהיה משמעות גדולה יותר, משהו באמת שמתכנס לתוך עצמו קורה שם. בכל אופן, זאת דעתי.. כל הכבוד. יישר כח.

    השבמחק
  2. תודה רבה,
    התוכניות מתוך אוטוקאד, את הסקצ, בניתי עליהן. אח"כ אני מתכוון לעשות את ההפך, - אחרי שאשחק עם זה במרחב אעביר שוב לאוטוקאד ואעשה ספונג'ה רצינית לקובץ

    השבמחק
  3. אני מגיב בשם אנדריאה, ששלחה לי את התגובה למייל שלי כי היא לא הצליחה להרשם:


    אז הנה תגובתי: ואני מחזקת את ידיו של ערן
    בנוגע לגג גגעם פתיחות ודילולים לדעתי מתאים יותר
    באופן כללי הפרוייקט מאד נקי ויפה הצבת המבנים עובדת מבחינת הובלת נקודת הראות והתפיסת החלל. מתקימים בו מצבים מגוונים ומעניינים.
    לדעתי הזוויות שבה אתה מעמיד חלק מהמבנים לא מספיק מורגשות והקונטקסט שלהן לא ברור. לדעתי שוב וזו רק דעתי. עם אתה עובד עם הגריד צריך להיות ברור עם שאתה איתו אז בחלקים שאתה איתו יש צורך להדגיש אותו ואם אתה לא איתו אלה סוטה ממנו גם אם לצורך הדגשה שלו זה צריך להיות ברור יותר.
    הכוונה לגג שנראה כמו תריסים

    השבמחק

>>

Related Posts with Thumbnails